17 juli, 2011

Cindys matte otrogen?!

Jag är tillbaka! Fick ett mail från Cindy* som är orolig för sin matte: (Se förkortad version nedan)

"Hej Auntie Safir!
Jag är så orolig för min matte. Igår var hon ute hela kvällen och när hon kom hem sent på natten (ja, det var nästan morgon) så luktade hon, hmmmmmm .... jag kan knappt säga det... hon luktade katt!! Tror du hon är otrogen mot mig? Och vad ska jag göra i så fall? Du måste hjälpa mig, jag kan inte sova av oro.
Svar till Orolig Cindy"

Kära Cindy! Jag tror också att din matte är otrogen. Bevisen finns ju där! Man luktar inte katt utan anledning. Men du behöver INTE vara orolig! Har man så fina mattar som du och jag har, så får man inte vara egoistisk. Man måste dela med sig till andra katter.... men bara ibland! Och dessutom ska du veta Cindy, att oavsett hur många andra kissar våra mattar träffar så tycker de ändå alltid bäst om oss. Så Gumman, du behöver inte oroa dig för din matte. Kram, Safir <3

* Cindy heter egentligen något annat.

Tass på det!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar